permohonan online jawatan awam spa,bantuan rakyat dan komputer riba satu malaysia

  1. permohonan jawatan awam di laman spa memerlukan maklumat dan dokumen yang mencukupi.
  2. permohonan br1m,brm 2.0 dan komputer riba 1 malaysia jauh lebih mudah.
  3. permohonan jawatan awam di laman sarawak gagal kerana pengisian borang dihentikan separuh jalan.(mungkin sebab bukan bumiputra).
~ oleh jininglinneutral di 15 November 2012.

14 Respons to “permohonan online jawatan awam spa,bantuan rakyat dan komputer riba satu malaysia”

  1. MEMOHON BANTUAN KOMPUTER RIBA 1 MALAYSIA

    assalammualaikum,saya nadia binti derais dan adik beradik saya memohon bantuan komputer riba 1 malaysia,ini kerana kami amat memerlukan komputer untuk kegunaan kami,kami bukanlah dari keluarga yang berada,yang mampu membeli komputer,saya amatlah berharap agar permohonan saya secara online ini mendapat pertimbangan dan perhatian dari kerajaan.antara nama adik-beradik saya yang ingin memohon termasuk jua saya,seramai 9 0rang.

    1)Nadia binti derais no.mykad 850311125814(pelajar)
    2)Mohd mahadir bin derais (911117126457) pelajar
    3)Fauziah binti derais (870613125148) pelajar
    4)Rubiah binti derais(800915126070) Bekerja
    5)Sitti sarah binti derais(890805126362)pelajar
    6)Fatmah binti darais(760706125772) berniaga kecil-kecilan
    7)Mohd idris bin derais(821007125569) baru mula bekerja
    8)Mohd rafi bin derhis (780804125651) bekerja
    9)Farid bin merdeka (880323126045)

    no tel saya yang boleh dihubungi ialah 014-8582070 ataupun boleh hubungi terus kakak saya rubiah binti derais 014-8577123.

    • semoga anda berjaya!
      murid sekolah aka dipilih untuk menerima bantuan tersebut oleh pihak sekolah.
      orang dewasa perlu memohon menerusi pejabat kerajaan atau secara talian.
      sudahkah anda buat permohonan kerana bantuan ini akan tamat tempoh.
      telefonlah saya jika ada apa-apa:0146842880.

    • ini komputer awakkah?
      u gunanya untuk menulis komen ni.

  2. maaf lmbat bals ni pun guna liptop kwn..sya pinjm…nti besok sya call awak..tq atas mklum bls yg diberi…

  3. assalamualaikum saya ingin memohon melalui online komputer riba 1M,saya memerlukan sangat komputer sebab adanya kemudahan komputer dapat membantu saya belajar tentang internet yang sekarang di hujung jari mencari maklumat dan untuk adik serta anak belajar.zaman sekarang kita,anak2 kena tahu asas komputer..jadi saya memerlukan komputer riba di rumah.sekian terima kasih.saya taip dgn hanset samsung wifi.

    • mohon dengan kelayakan.
      jangan cemas!
      ada proses dan masa untuk lalui.
      harap u lulus!
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  4. pemohonan saya tidak layak ke?saya sudah kahwin mempunyai 2orang anak.saya bekerja sebagai security di sekolah.gaji nak beli komputer tidak mampu.saya memerlukan sangat komputer di rumah.terima kasih.

    • jangan cemas!
      ada proses dan masa untuk lalui.
      harap u lulus!
      u sudah hantar borang tak?
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  5. saya nk isi borang mcm mana

  6. borang kat mane nak ambil,kalau melalui online tak boleh ke?saya bekerja security,tidak ada cuti dan masa.kerja 12jam balik dah malam.ada rezeki saya dapat komputer riba alhamdulillah.

  7. Borang nak kena print ke.sy pkai nset naak print camn ne.nak dapat borangkat mne.

Tinggalkan Jawapan

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

