cara memohon komputer riba 1 malaysia

  • isi borang skmm,mcmc dan kpkk.
  • sediakan slip gaji yang tidak melebihi rm3000.
  • melanggan pakej jalur lebar dengan kadar rm25 sebulan.
  • tandatangan pihak sekolah,persatuan,gereja atau penghulu.
  • dapatkan borang secara online atau dari pejabat ahli parlimen lanang jika di sibu,sarawak.
~ oleh jininglinneutral di 1 Jun 2012.

61 Respons to “cara memohon komputer riba 1 malaysia”

  1. saya ingin komputer 1malaysia untuk belajar

  2. secara online macamna caranya tok saya mohon komputer riba 1 malaysia ini..

  3. Saya ingin memohon tok anak saya..tq

  4. Kalau dah isni ni.. Mau hantar dimana???

    • hantar ke skmm atau jabatan penerangan malaysia.
      bagaimana anda berkenalan laman blog ini?
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  5. Memohon kumputer riba 1malaysia

    • membuat pemohonan menerusibagaimana anda berkenalan laman blog ini?
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  6. saya komputer sekarang juga…

    • mohon dengan kelayakan.
      jangan cemas!
      ada proses dan masa untuk lalui.
      harap u lulus!
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  7. masih boleh ke memohon utk tahun 2013…sy umur 14thn masih tidak mempunyai komputer sendiri…harap masih ada peluang utk saya…

    • saya kurang pasti!
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  8. tak jumpa laman web komputer riba 1 malaysia

    • hanya ada laman web skmm dan jabatan penerangan yang ada borang muat turun komputer riba 1 malaysia.
      kerajaan tidak menyediakan laman web khas untuk projek tersebut.
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  9. saya mahu komputer 1 malaysia

    • mohon dengan kelayakan.
      jangan cemas!
      ada proses dan masa untuk lalui.
      harap u lulus!
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  10. saya ingin memohon bantuan komouter riba 1malaysia

    • mohon dengan kelayakan.
      jangan cemas!
      ada proses dan masa untuk lalui.
      harap u lulus!
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      sekian,terima kasih!

  11. saya mahu memohon komputer 1malaysia

  12. tak dapat isi online ker?msti kena download n hntar sendiri ker?

    • ya.
      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

  13. nak kena pos ke borang permohonan? boleh bagi atau siarkan alamat penuh..

    • boleh kita berkenalan?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

  14. de x @ boleh x attachkan borang permohonan komputer 1 malaysia?
    tq

  15. na kena pos atau pargi sendiri ke pejabat penerangan tu??

    • boleh kita berkenalan?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.
      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke kawasan tersebut.

  16. Borang skmm ni nk kne hntr at mne yea,

    • boleh kita berkenalan?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke kawasan tersebut.

  17. saya mahu komputer 1 malaysia di adun n31 paginatan.

    • boleh kita berkenalan?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke pusat perkhidmatan parlimen atau dun kawasan tersebut.

  18. saya mhu kan komputer untk memudah kn sy untk mncri mklumat dn mmbuat krje krsus

    • boleh kita berkenalan?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke pusat perkhidmatan parlimen atau dun kawasan tersebut.

  19. saya igin mmhon kmputer riba,mcm mana caranya??

  20. ada lagi ka pemohonan komputer riba…

    • cuba mohon dulu.
      boleh dapat borang menerusi online.
      http://dc433.4shared.com/doc/_xF1KtTS/preview.html
      lalu hantar ke
      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke pusat perkhidmatan parlimen atau dun kawasan tersebut.

      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

  21. Masih ada lagi ka pemohonan komputer 1malaysia..

  22. Sa ingin memohon komputer 1 Malaysia untuk dihadiahkan pada bapa sa . Tp gk sa tdk tahu prmohonan d kawasan penampang,sabah.

    • saya kurang pasti masih boleh mohon lagi tak di kawasan anda.
      cuba mohon dulu.
      boleh dapat borang menerusi online.
      http://dc433.4shared.com/doc/_xF1KtTS/preview.html
      lalu hantar ke
      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke pusat perkhidmatan parlimen atau dun kawasan tersebut.

      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

  23. saya ada tiga orang anak,mereka hendah komputer riba ,untuk kegunaan belajar,keluarga kami adalah pendapatan rendah

    • saya kurang pasti masih boleh mohon lagi tak di kawasan anda.
      cuba mohon dulu.
      boleh dapat borang menerusi online.
      http://dc433.4shared.com/doc/_xF1KtTS/preview.html
      lalu hantar ke
      Kementerian Penerangan Komunikasi & Kebudayaan
      Kompleks Sultan Abdul Samad, Jalan Raja
      50610 Kuala Lumpur, Malaysia.
      Tel : 03-26127600 Faks : 03-26935114

      kalau jabatan tersebut mempunyai pusat di negeri anda,anda juga boleh hantar borang ke pusat perkhidmatan parlimen atau dun kawasan tersebut.

      boleh kita berkenalan?
      boleh saya mengetahui maklumat anda?
      harap hubungan terjalin secara tulus ikhlas dan terbuka.
      teruskan baca,komen dan memperkenalkan laman blog ini jika anda rasa bersesuaian.

  24. how can i apply for laptop 1malaysia?

  25. Saya ingin memohon bantuan komputer 1 malaysia untuk anak saya

  26. Saya ingin komputer 1 malaysia kerana nk bljar mengguna komputer..

  27. Sya pnah dapat netbook 1malaysia pda thun2011…skrg netbook tu rosak..agak2 sya msih layak tak nk memohon netbook nie??

    • sila rujuk tempat dan orang yang membantu anda dalam prosedur permohonan netbook 1 malaysia.
      mereka akan membantu anda dalam prosedur pembaikian netbook 1 malaysia di pembekal netbook 1 malaysia.
      sekian,terima kasih!
      semoga anda selalu dalam keadaan sihat,bahagia dan ceria!

  28. saya nk mhon ntbook tuk myenangkn sy mcari mklumat sbgai bhn rjukkn sy..

    • saya bersedia menolong anda!
      sila hubungi hp saya untuk memperolehi maklumat lanjut!
      saya tidak akan mengeluarkan sebarang di sini.
      harap anda memahami situasi saya.
      semoga anda selalu berada dalam keadaan sihat,bahagia dan ceria!

Tinggalkan Jawapan

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

